beleefhetmee.reismee.nl

Wereldreis 2009 - 2010

Van 3 november 2009 tot 16 februari 2010 hebben we met het hele gezin een geweldige wereldreis gemaakt. We startten in Indonesie en hebben daar de toeristische plekken gezien van Java en Bali; de borobudur, prembanan, rijstvelden, heetwaterbronnen van Ciater, theeplantages en nog veel meer.

Na 3 weken vlogen we door naar Nieuw-Zeeland. We begonnen op het zuidereiland en hebben prachtige natuur gezien: Mount Cook, albatrossen, pinguins, LakeTekapo, Milfornd Sound, Fox Glacier en Franz Josef, Okarito Lagoon (met zilverreigers), Pancake Rocks, Farewell Spit, Abel Tasmanpark etc. Maar ook steden als Christchurch, Dunedin, Queenstown enWanaka. Maar ook het noordereiland was indrukwekkend met het geothermisch gebied, Mercury Bay, Cathedral cove en de steden Wellington en Auckland.

Na 10 wekenop pad te zijn, hebben we echt even vakantie gehouden op Rarotonga in Cook Islands. Heerlijk ontspannen, veel gezwommen en gesnorkeld en natuurlijk (weer) een kennismaking met de Maori's.

De laatste 4 weken hebben we rondgetrokken in Californie. Via de natuurparken Red Rock Canyon, Deathe Valley en Seqouia naar het noorden. Via San Francisco en de kustlijn weer terug naar Loas Angeles met natuurlijk ook een bezoek aan Disney.

Helaas is onze reiswebsite van deze reis verdwenen van het internet. Maar als iemand interesse heeft in meer verhalen en/of foto(boeken), laat het ons dan weten. We kunnen een link doorsturen.

Hamba